Urheilu on tunteita!

maanantai 26. marraskuuta 2018

Mopoilua


Viikko vierähtänyt ja leikkauksesta toivuttu hyvin, eikä tuo murtunut pikkuvarvaskaan enää pahemmin vaivaa. : )

Sunnuntaina kävin tekemässä kävely-hölkkälenkin ja vaikuttaa siltä, että tulevalla viikolla pääsen palaamaan normaalin harjoittelun pariin. Ihanaa!

Sunnuntaina käytiin Oton kanssa mopoilemassa. Oli kivaa! Sillon kun olin iältäni vähän enemmän kakara, niin keltanen Suzuki PV oli mun paras kaveri ja kilometrejä nieltiin yhessä paljon. Keltanen PV iloitsee nykyään mun kummipojan käytössä ja meillä on sininen Suzuki PV. : ) Ottohan sillä eniten päristelee ja odottaa kovasti, että täyttää 15-vuotta ja pääsee kylille ajeleen. Mutta nämä jäljellä olevat 4 vuotta poika joutuu tyytyyn pienempiin ympyröihin ja mä voin käyttää mopoa vaikka kauppakassinani.


Kakspyöräset päristimet on koko meijän perheen mieleen, tai no Urhosta ei voi vielä varmaks sanoo: viime toukokuussa mopoilin pitkästä aikaa, laskettu-aika oli jo mennyt. Hyvin PV jaksoi viedä mua ja mun mahaa ja mahan päällä hupparin sisässä matkusti Nipsu 5kk. Seuraavana yönä lähdettiin synnyttään. : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti